Regulamin płatności i reklamacji płatności

  1. Postanowienia ogólne
    • Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania płatności oraz procedurę reklamacyjną płatności w Centrum Aline.
    • Regulamin jest dostępny na stronie internetowej centrum oraz w recepcji.

  2. Płatności
    • Formy płatności dostępne w Centrum Aline:
      • Gotówka
      • Za pomocą karty płatniczej:
        • Visa
        • Visa Electron
        • MasterCard
        • MasterCard Electronic
        • Maestro
      • Płatności za pośrednictwem platformy Tpay w formie Pay-by-link (sms lub e-mail)
      • Przelew bankowy na podstawie faktury (po wcześniejszym uzgodnieniu)
      • Płatności ratalne (po uzgodnieniu z Managerem Centrum)
    • Terminy płatności:

      • Płatność za usługi stomatologiczne dokonywana jest bezpośrednio po zakończeniu wizyty.
      • W przypadku leczenia długoterminowego, możliwe jest ustalenie harmonogramu płatności ratalnych.
      • Za zabiegi wymagające zamówień/ przygotowań indywidualnych dla Pacjenta, wymagana jest przedpłata.
      • Zabiegi wymagające wykonania prac poza Centrum (laboratoria protetyczne, ortodontyczne, medyczne), wymagana jest przedpłata w wysokości 50% kwoty.
      • W przypadku niestawienia się na wyznaczone wizyty, bez wcześniejszego prawidłowego odwołania wizyty, więcej niż dwukrotnie, Centrum zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty rezerwacyjnej. Po uiszczeniu i zaksięgowaniu danej kwoty wizyta będzie zarezerwowana. (za prawidłowe odwołanie wizyty uważa się jej odwołanie do godziny 9.00 dnia roboczego poprzedzającego termin wizyty w godzinach pracy Centrum)
      • W przypadku ponownego niestawienia się na wizytę (dot. Punktu powyżej), Centrum rozliczy przedpłatę na poczet utraconych rezultatów
      • Jeśli Pacjent stawi się na przedpłaconą wizytę, kwota zostanie rozliczona w ramach płatności bieżących
    • Faktury i paragony:

      • Na życzenie Pacjenta wystawiamy fakturę. Prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby przed dokonaniem płatności.

  3. Reklamacje płatności
    • Przedmiot reklamacji: reklamacji podlegają:
      • płatności dokonane omyłkowo
      • płatności dokonane wielokrotnie za tą samą usługę
      • płatności będące podstawą umowy, która została niezrealizowana częściowo lub w całości:
        • z winy Centrum – płatność zostanie zwrócona
        • z winy Pacjenta – płatność zostanie zwrócona, po rozliczeniu kosztów już poniesionych
    • Termin zgłoszenia reklamacji:
      • Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po zauważeniu wady, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty wykonania płatności
    • Procedura zgłaszania reklamacji:
      • Reklamację płatności można zgłaszać pisemnie drogą mailową na adres kontakt@a-line.pl
      • Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: imię i nazwisko pacjenta, datę i potwierdzenie wykonania płatności, oczekiwania Pacjenta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji.
    • Rozpatrzenie reklamacji:
      • Centrum stomatologiczne zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 30 kalendarzowych dni od daty jej zgłoszenia.
      • W przypadku uznania reklamacji płatności, Centrum wdroży procedury naprawcze

  4. Postanowienia końcowe
    • Centrum Aline zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach Pacjenci będą informowani z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez ogłoszenie na stronie internetowej Centrum.
    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych obowiązujących aktów prawnych.

Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.

Drodzy Pacjenci,

Aline – Centrum Nowoczesnej Ortodoncji i Stomatologii, znajduje się w pięknym obszarze Starej Oliwy, przy brukowanej ulicy Kaprów.

Osoby dojeżdżające samochodem:

– sugerujemy pozostawienie swojego samochodu przy ulicach Kaprów, Obrońców Westerplatte, Adama Asnyka albo Jana Husa

– parking: przy dworcu PKP Oliwa, przy wejściu głównym do Parku Oliwskiego

– uwaga: na terenie Starej Oliwy obowiązuje Strefa Płatnego Parkowania

Osoby dojeżdżające tramwajem lub autobusem:

– nasze Centrum znajduje się 50 m od pętli tramwajowej oraz przystanków autobusowych

Osoby dojeżdżające SKM’ką:

– polecamy wysiąść na stacji Gdańsk Oliwa, a następnie spacerem udać się ulicą Poczty Gdańskiej w kierunku Alei Grunwaldzkiej, po przejściu której nasze w budynku po lewej stronie znajduje się nasze Centrum

Wejście do budynku:

– od ulicy Kaprów

– nasze Centrum znajduje się na I piętrze

– w budynku jest całodobowe ochrona, która pomoże Państwu trafić do gabinetu

– budynek, jak i dojście do dojście do lokalu jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami

– dodatkowo, w naszym Centrum znajduje się w pełni wyposażona łazienka dla osób niepełnosprawnych